2015. július 10., péntek


2008 őszén

Mikor esett az eső napokig és nem tudtam sétálni a babakocsival, kezdtem érezni, hogy nagyon hiányzik a mozgás! A férjem egész nap dolgozott, a nagyobbik fiam oviban volt, én a kicsivel pedig otthon tevékenykedtem. Akkoriban Budakeszin éltünk, távol a rokonoktól és a gyerekkori barátoktól. Szinte csak az interneten megismert kismamákkal voltam kapcsolatban. Az egyetlen kikapcsolódást az jelentette számomra, hogy megoszthattam, milyen diétás finomságot főztem, és hogy mennyit sikerült fogynom egy hét alatt. Már 70 kg alatt jártam, viszont kizárólag az étrendem megváltoztatásával nem tudtam tovább fogyni, mert nem mozogtam eleget.

Testedzés lépésről lépésre

A férjem vett nekem egy otthoni használatra szánt kondigépet (leg magic). Nem fogod elhinni, annyira gyenge voltam, hogy ráálltam a gépre és nem tudtam összezárni a lábamat! Mérgemben kivittem a garázsba! Aztán határoztam el, hogy inkább tornázni fogok.

Amikor aludt a gyermekem délután, bekapcsoltam egy alakformáló dvd-t. Első alkalommal meg akartam halni, 10 perc után feladtam!

Te mennyire vagy kitartó?

Szerencsére másnapra elszállt a csalódottságom és újra bekapcsoltam nekiálltam. Másodjára már végigtornáztam a 45 percet, amikor nagyon nem ment, pihentem közben.

Sokszor volt, hogy a kisfiam „közbeszólt”, akkor lefektettem a játszószőnyegére és nézte, hogyan szenvedek. Pár hét után a „szenvedés” szenvedéllyé vált, majdnem minden nap tornáztam, amikor kimaradt egy nap, hiányérzetem volt.

Szénhidrátcsökkentett étrend – Re-Form életmód

Re-Form: Újra formában. Később így neveztem el azt az életmódot, amit megálmodtam, és végül megvalósítottam.

Ahogy meséltem korábban, első lépésben lecseréltem a cukrot és fehér lisztet. Számos terméket kipróbáltam abban az időben. Ugye kíváncsi vagy rá, mi vált be leginkább?

Elsődlegesen a reform alapanyagokra koncentráltam. Rostdús, fehérjében gazdag, szénhidrátban szegény ételeket készítek azóta is.

·         Panír helyett zabkorpát vagy darált zabpelyhet használok.

·         Napraforgó olajban sütött rántott ételek helyett sütőben készítem el pár csepp kókuszolaj/olívaolaj/ EZ Coat olaj spray hozzáadásával.

·         Rengeteg vizet fogyasztok.

·         Az édesítést természetes és kalóriaszegényebb alapanyagokkal végzem, ilyenek például az eritritol, stevia, nyírfacukor és az általam ritkábban használt nádcukor.

·         A mesterséges édesítőket, tartósítószereket, ízfokozókat száműztem az étrendemből.

·         Saját Re-Form szénhidrát csökkentett lisztkeveréket fejlesztettem ki, amely fele annyiba kerül, mint a hozzá hasonlók a piacon. A keveréket lenmaglisztből, búzafehérjéből, tejsavóból és élelmi rostból állítottam össze, gondosan ügyelve a pontos arányokra a tápanyagtartalom meghatározása szempontjából.

·         A kenyeret, müzlit, joghurtot, lekvárokat és péksüteményeket is házilag készítem el.

·         Legtöbbször piacon, helyi termelőktől vásárolok húsárut, tejtermékeket, zöldségeket és gyümölcsöket. Kertészkedem is, amennyire időm engedi.

·         Köretként főtt burgonyát, rizst ritkábban fogyasztok, ellenben annál több nyers vagy párolt zöldséget, gyümölcsöt.

·         A húsfogyasztásom szinte csak halból és csirkemellből áll. Nagyon ritkán eszem sovány disznóhúst.
 

2008 karácsonyán már közelebb voltam a 60 kg-hoz, mint a 70-hez!

 
Király Hedvig

 

 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése